pazdziernikowa pazdziernikowa
1112
BLOG

Tomasz Lis ośmieszył "prawactwo"

pazdziernikowa pazdziernikowa Polityka Obserwuj notkę 28

 

Oglądamy Lisa?- zapytał mnie wczoraj mąż. A jest sens?-odpowiedziałam. Nie ma!-potwierdził mój stary-będzie dużo ogólnego gadania, tego co nas interesuje czyli co dalej z PO, wyborami, kierownictwem, na pewno Tusk nie powie... Oglądamy siatkówkę!

Jak się dzisiaj można przekonać, nie we wszystkich polskich domach tak postanowiono. „Pisiory”, jak to ładnie ich nazwał premier Tusk, w komplecie zasiadły przed telewizorami, zapewne z kartką i długopisem, by zarejestrować wszystkie słowa, które wyrwane z kontekstu, mogą stanowić pożywkę dla niewykształconego elektoratu.

Sto lat”-zaśpiewała widownia na początku programu a dziś można odnieść wrażenie, że to Lis śpiewał.
Lis nie śpiewał, ale za to dzisiaj „pisiorów” podsumował felietonem.
Myśl, że ja lub którykolwiek z moich współpracowników, zaangażowałby się w organizowanie komukolwiek klaki jest w istocie pocieszna. Ani bym na ten pomysł nie wpadł, ani materializować go by mi się nie chciało.
Jednocześnie informuję, że w moim programie zorganizowana klaka rzeczywiście zaistniała. Tyle, że nie wczoraj. Zorganizowało ją PiS. Dwa razy. Za każdym razem wiernych Polskęzbawa zwieziono autokarami, a potem fundowali oni prezesowi wielkie brawa, najczęściej jeszcze zanim dokończył myśl.Naprawdę było to urocze w swej nie-spontaniczności
Donald Tusk występował u mnie w programie kilkakrotnie. Nikt nikogo do studia nie zwoził, autokarów nie było.
Ja bym nie śpiewał, ale powtórzyłbym to, co powiedziałem w programie. Donald Tusk będzie grał o wielkie stawki. Mam nadzieję, że mu się uda, bo w tym momencie jego sukces będzie sukcesem Polski. I tyle.

Można przegrać z godnością podając rękę przeciwnikowi, ale można też podkulić ogon i iść się wypłakać do ciemnego kąta, drżąc w bezsilnej złości.
A i jeszcze mi się przypomniało! Można też śpiewa „Sto lat” na trumnach w rocznicę śmierci... Jak kto lubi.
Kiedyś ktoś tu do kogoś napisał „Goń się”* i to jest najlepszy komentarz do „wszystkiego”!
*-Krzysztof Leski, ostatnia notka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka